Szukaj na tym blogu

sobota, 29 listopada 2014

Jaki podkład do jasnej cery?

Dziś przygotowałam post na temat podkładów dla jasnej cery chociasz mój typ cery jest zupełnym przeciwieństwem ale wiem że z tymi numerkami i kolorami jest troche zamieszania, dlatego oto moim zdaniem pare najlepszch podkładów , piszcie komentarze z opiniami na temat posta i podkładów.
1. Astor Matt tude anti shine, high definition 001 Ivory dealny mat,  efekt no make up.
2. Astor skin Match 100 Ivory Perfekcyjne dopasowanie
3. Inglot podkład równoważący, numer 26
4. Armani maestro numer 2 Hit kolorystyczny
5. Bobbie Brown skin Foundation numer 1
6. Krem BB Brightenning Balm
7. Mac Fix NW 10

4 komentarze:

  1. Inglot bardzo wysusza widać skórki ale co do Astor Mattitude to uwielbiam go doskonale kryje i nie widać porów . Dziękuje za post .

    OdpowiedzUsuń
  2. Astor Mattitude najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mojej jasnej karnacji najbardziej podpadł mi MAC FIX NW, Armani Maestro nie jest na codzień ale do wieczorowego makijażu jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja próbowałam już chyba wszystkich podkładów do cery jasnej i niestety żaden nie może sie wpasować w odcień mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń