Szukaj na tym blogu

środa, 28 stycznia 2015

Loreal preferance wild ombre

Więc dziśaj napisze recenzje na temat farby do zrobienia ombre czyli Loreal preferance wild ombre. A więc słyszalam dużo opini na ten temat niektórzy mówili że włosy wychodzą rude albo żółte a niektórzy że jest świetna więc , i ja zaryzykowałam i... ona jest fantastyczna! Pierwszy raz farbowałam włosy i jestem zaskoczona tym co uzyskałam. Ja kupiłam numerek 1 do włosów ciemnych, bałam sie że farba mi nie chwyci ale sie myliłam. W pódełeczku była bardzo fajna szczoteczka , włosy wyszły bardzo naturalnie i ładnie pszechodzą. No ale przejdźmy do rzeczy a więc... zawartość:szczotka,butelka z utleniaczem,puder rozjaśniający,krem rozjaśniający,szampon i rękawiczki.
Użycie jest bardzo łatwe a efek jak u fryzjera albo nawet lepiej jedyny minus to taki że... w sumie nie mam co krytykować kurczaczki!😊☺ A więc to wszystko zdjęcia poniżej,niestety pudelko i zawartość zużyłam lub wyrzuciłam więc są z internetu natomiast włosy moje własne☺.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz