Szukaj na tym blogu

piątek, 27 lutego 2015

8 ulubionych lakierów

Dziś pokazać wam chce 8 moich ulubionych lakierów (mam ich oczywiście więcej ale nie zdołałabym ich wszystkich pokazać). A więc  2 pierwsze czyli błyszczący czarny (nr.60)i pomarańczowy(nr.53), są one z Golden Rose z seri holiday nail color za ok.15 zł  wiem, że bardzo sie błyszczą na zdjęciu ale w rzeczywistości nie są one tak bardzo nabrokatowane. Po pomalowaniu nimi paznokci wyglądają one troche jak papier ścierny takie lakiery jak posypka , bardzo je lubie ale niestety nie trzymają się za długo po wykonaniu domowych czynności po prostu zchodzą. Przeszkadza on też troche ponieważ zachacza o wykładzine albo ubrania dając przytym nie przyjemne uczucie no ale wyglądają przepięknie i dlatego właśnie zaliczają się one do moich ulubionych. Następne lakiery to czerwony(wpadający pod pomarańczowy nr.09)
Lakier Gel4D nail enamel od firmy bell(8.99zł) oraz minimax od Eveline cosmetics(nr.901 za ok.7zł)Oba lakiery cenie za trwałość i kolor ale podoba mi sie znaczniej ten z bell ponieważ jak sama nazwa wskazuje ma on wyglądać jak żelowy lakier i faktycznie kolor jest bardzo imponujący choć napoczątku bardzo chciałam mieć miętowy niestety już go nie było, no ale jestem bardzo zadowolona z takiego efektu i głębi koloru jaki on daje. Lakier od Eveline cosmetics także ma piękny różowy kolor i co mi się w nim bardzo podoba to to że ma on szeroki pędzlek podoba mi się to ponieważ ułatwia to znacznie malowanie paznokci i krócej to zajmuje ,więc te dwa lakiery też sie u mnie spisały. Następne brylanciki to forever strong super stay gel nail color 7 days od Maybelline new york o kolorze różowym(Bubble Gum 155 ok.10zł) i malinowy lakier z Inglota którego numeru niestety nie znam ponieważ prawdopodobnue mu się starł kosztował on ok.28 zł. Kolejny hit Maybelline czyli ich 7 dniowy lakier ktôry faktycznie mniej więcej tyle sie trzyma. Uwielbiam też jego kolor jest on lekko perłowy i mieni sie w słońcu. Lakier z Inglota no cóż nic dodać , nic ująć jest poprostu świetny i tyle. Ostatnie dwa lakiery to chyba te najtańsze ale.. jedne z najlepszych. Turkusowy lakier single z Butterfly collection za 2.29zł i jasno różowy nr.122 lakier z miss Selene za ok.2zł . Ten turkusowy lakier jest z niezbyt znanej firmy Butterfly ale za to jego kolor i trwałość dorównuje tym lepszym. Lakier z Selene jest jednym z  najtańszych lakierów na rynku ale nie mam mu nic do zarzucenia może jedynie kolor nie jest taki dobrybponieważ trzeba nakładać zwykle 2 warstwy. Ok to już koniec  ale sie rozpsałam piszcie w komentarzach czy wam sie podobało i czy macie jakieś pomysły lub potrzeby na posty. Ps. Przepraszam za zdjęcia ale nie miałam zbyt dobrego oświetlenia.

1 komentarz:

  1. A ja polecam lakiery Golden Rose! :) zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń