Szukaj na tym blogu

piątek, 2 stycznia 2015

Liebster blog award

Jej! Zostałam nominowana do LBA pszez zaczarowany świat zuzi

Co to LBA?
To zabawa w której oczywiście nie trzeba brać udziału . Jest ona stworzona by pomuc rozsławić się blogom.
Więc o co tu chodzi, chodzi tu oto że gdy któryś z bloggerów zostanie nominowany musi odpowiedzieć na 11 pytań od bloggera który nominował nas i zadać następne11 pytań innym nie nominowanym jeszcze  bloggerom.

Pytania dla mnie:
1 Co najbardziej lubisz/nie lubisz w lecie?
2 Jaki jest twój ulubiony kolor?
3 Ulubiona piosenka?
4 Czy uważasz siebie za miłą osobę?
5 Twoje hobby?
6 Według ciebie najpiękniejszy kwiatek to?
7 Twój autorytet?
8 Rzecz bez której nie ruszysz się z domu?
9 Uważasz się za osobę pszyjacielską?
10 Twój ulubiony rodzaj muzyki?
11 Ulubiona książka?

Odpowiedzi:
1 Lubie to że mam urodziny a nie lubie much i meszek
2 Uwielbiam wszystkie kolory ale szczególnie chyba fioletowy
3 Ariana Grande - Santa tell me
4 tak uważam że jestem miła,  pszynajmniej staram się taka być i zawsze wszystkim pomagać oraz nie oceniać pochopnie ludzi
5 Kocham śpiew oraz modę interesuje się także teatrem i aktorstwem
6 Wszystkie kwiatki są pszepiękne ale najpiękniejsze dla mnie są  tulipany
7 Inspiruje się wieloma osobami ale sama kształtuje siebie i sama decyduje kim chce być.  Nie upodabniam się do innych i staram się być jedyna w swoim rodzaju.
8 O tej porze roku kurtka ale na codzień nie mam chyba niczego takiego bez czego nie mogłabym wyjść z domu
9 Tak lubie poznawać nowych ludzi nie zależnie od ich poglądów i sposobu życia choć jestem dość nie śmiała
10 Słucham popu, rapu i folkloru
11 Kroniki obdarzonych

Nominuje:
Between worlds
This war ff
Sennikmysz
Dark life of a single girl
Labei
Stay classy
Terstim
One last dance
Nika is here
Dragon story
Love me like that

Pytania do nominowanych:
1 Ulubiony aktor/aktorka?
2 Ulubiony film?
3 Czy jesteś czasami złośliwa/y?
4 Lubisz ludzi?
5 Czy zakładasz że człowiek z natury jest dobry czy zły?
6 Co było pierwsze jajko czy kura?
7 Ulubiona piosenkarka/piosenkarz?
8 Lubisz ludzi?
9 Masz jakieś zwierzątko?
10 Jaki masz kolor oczu?
11 Za co kochasz życie?

Zapraszam do zabawy  :)

4 komentarze:

  1. ooo, przydało by mi się wypromowanie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz to tylko taka zabawa, nie ma gwarancji na nic a podaj mi link do bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje ci za nominacje, Jeżeli ci na tym zależy to postaram sie w najbliższym czasie odpowiedzieć, Genialny Blog POZDRAWIAM

    Blog jednego gościa-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki było by miło pozdrawiam także

    OdpowiedzUsuń