Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 lutego 2015

Maybelline baby lips pomadki do ust

Dziśaj wystawie recenzje 2 pomadek do ust maybelline baby lips zwykłe i electric w kolorze ciemno różowym.
Więc ta pierwsza wersja czyli taka podstawowa jest naprawde super !  Choć nie ma koloru to pięknie się błyszczy i wygląda bardzo naturalnie. Pachnie pięnie ale smakuje troche gorzej , jakiś taki mdły i poprostu niesmaczny ale nie jest tak źle.
Baby lips electric jest w kolorze różowym naprawde ma intensywny kolor jak na pomadke nawilżającą , jest ona niczym szminka a pszytym naprawde nawilża usta. Nie ma takiego efektu suchych ust jak zwykle bywa z normalną szminką , BL jest niczym masełko i utrzymuje sie długo jedynym minusem to chyba to że łatwo sobie ją rozmazać albo zetrzeć. Zaglądajcie na bloga i piszcie komentarze. Przepraszam że długo nie pisałam no ale jakoś tak wyszło. 

2 komentarze:

  1. Ja mam różową Baby Lips dr. Rescue i jedyne, co może w niej komuś przeszkadzać, to miętowo-eukaliptusowy zapach... Ale mi osobiście odpowiada :D

    Prosiłaś o ocenę bloga: trochę przeszkadzają mi błędy, m. in.: "dziśaj", "pszytym" i brak przecinków...

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok wiem że robie dużo byków no ale postaram sie to zmienić dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń